Menu

Капітальний ремонт і модернізація зенітного ракетного комплексу «Квадрат» до рівня «Квадрат-2Д»

12

 

 

"Укроборонсервіс" пропонує капітальний ремонт і модернізацію ЗРК 2К12М1 «Квадрат-М1» до рівня «Квадрат-2Д» для вирішення технічних завдань щодо відновлення ресурсу, а також удосконалення технічних і експлуатаційних характеристик наступних елементів ЗРК:

А- Самохідна установка розвідки і наведення (СУРН) 1С91М1 (капітальний ремонт та модернізація);

В- Самохідна пускова установка (СПУ) 2П25М1 (капітальний ремонт та модернізація);

С- Транспортно-заряджаюча машина (ТЗМ) 2Т7 (капітальний ремонт);

D- Гусеничні машини ГМ568, ГМ578 (капітальний ремонт).

У ході модернізації ЗРК 2К12М1 «Квадрат-М1» до рівня ЗРК «Квадрат-2Д» вирішуються такі завдання:

- Збільшення термінів експлуатації модернізованих систем на термін не менше 15 років.

- Заміна аналогової радіоелектронної апаратури на цифрову:

- Збільшення середнього напрацювання на відмову модернізованої радіоелектронної апаратури - до 1500 годин.

- В СУРН 1С91М1 - до 80%,

- В СПУ 2П25М1 - до 70%.

Підвищення бойових можливостей комплексу (підвищення перешкодозахищеності, автоматизація процесів виявлення повітряних цілей, ціле-розподіл і т.д.).

- Спрощення технічної експлуатації (скорочення обсягу технічного обслуговування, підвищення ремонтопридатності).

- Скорочення на70% кількості та номенклатури ЗІП.

Основний капітальний ремонт включає наступне:

- Заміна, що не відповідають необхідним параметрам, кабелів, джгутів як в СУРН 1С91М1, так і в СПУ 2П25М1.

- Заміна електровакуумних приладів (ламп), трансформаторів, змінних потенціометрів, використовуваних при налаштуваннях.

- Заміна, що не відповідають необхідним параметрам, підшипників.

- Ремонт/капремонт електричних моторів, трансформаторів, підсилювачів.

- Капітальний ремонт всіх електронних та електромеханічних, гідравлічних, пневматичних систем.

- Заміна всіх гумотехнічних виробів, сальників і гідрозатворів.

- Капітальний ремонт приладів денного та нічного бачення.

- Капітальний ремонт автоматичної системи пожежогасіння.

- Капітальний ремонт шарнірних з'єднань.

- Виконання повних випробувань і налаштувань параметрів систем.

- Капітальний ремонт гусеничних (для 1С91М1 і 2П25М1) і колісних шасі (для 2Т7)

- Заміна радіостанцій з Р-123 на Р-173

- Модернізація навігаційних систем в 1С91М1 і 2П25М1.

- Модернізація індикаторів в обладнанні на цифрові.

- Удосконалення системи охолодження в СУРН.

 Модернізація танків (гусеничних машин ГМ568 і ГМ578)

ДП «Укроборонсервіс» готове провести капітальний ремонт і модернізацію гусеничних машин (шасі) ГМ568 і ГМ578 відповідно до стандартів, що діють в Україні та відповідно до технічних умов на капітальний ремонт і модернізацію зазначених гусеничних машин, діючими в МО України.

Технічними умовами на капітальний ремонт і модернізацію гусеничних машин (шасі) ГМ568 і ГМ578 передбачені, але не обмежені, такі види робіт:

- силова установка (двигун, система відцентрової очистки масла, паливна система, система відсмоктування картерних газів і дренажу, система охолодження, система змащення, система повітряного запуску двигуна);

- трансмісія (головний фрикціон, коробка передач, редуктор, редуктор відбору потужності, масляний насос, піввісі, відводка фрикціона, гальма, планетарний механізм повороту, бортова передача, підігрів коробки передач і редуктора);

- ходова частина (підвіска нижня, амортизатори, лінивці, гусениці);

- органи управління машиною (управління фрикціонами і гальмами ПМП, управління головним фрикціоном і коробкою відбору потужності, управління двигуном);

- електрообладнання (кабелі та проводи, система освітлення, телефонний переговорний пристрій, контрольно-вимірювальні прилади, фільтр радіоперешкод);

- спецобладнання (установка протипожежного обладнання, інструмент механіка-водія, шанцевий інструмент, ЗІП);

- корпус машини (верхній обвід корпусу, дах в зборі, люки, оглядові прилади, крила і бризковики, деталі встановлення обладнання, установка укладальних ящиків);

- склоочисники (склоочисники, установка склообмиву);

- система первинного електроживлення (установка агрегату електроживлення, редуктор агрегату живлення, установка апаратури системи електроживлення);

- система живлення паливом системи електроживлення.

Капітальний ремонт проводиться відповідно до стандартів, що діють в Україні та відповідно до технічних умов на капітальний ремонт і модернізацію зазначених гусеничних машин, діючими в МО України.

Капітальний ремонт включає наступне:

1.                 Заміна кабелів і джгутів.

Відповідно до технічних умов на капітальний ремонт і модернізацію зазначених гусеничних машин, діючими в МО України, заміні підлягають 100% кабелів і джгутів гусеничних машин (шасі) ГМ568 і ГМ578.

2.                 Заміна підшипників.

Відповідно до технічних умов на капітальний ремонт і модернізацію зазначених гусеничних машин, діючими в МО України (Технічні умови на дефектацію підшипників при капітальному і військовому ремонті 05.ПК.БТВТ.002 ОК), за результатами дефектації та перевірки, підшипники, які не відповідають ТУ підлягають заміні.

3.                 Ремонт електричних моторів, генераторів, агрегату живлення.

Ремонт електричних моторів, генераторів, агрегату живлення проводиться відповідно до «Технічні умови на капітальний ремонт електрообладнання та контрольно-вимірювальних приладів бронетанкової техніки» (У1 05.ЕО.БТТ009.ОК5 і Х1 05.ЕО.БТТ.009.ОК10).

4.                 Ремонт всієї електричної, електромеханічної, гідравлічної і пневмосистем.

Ремонт електричної, електромеханічної, гідравлічної і пневмосистем проводиться відповідно до «Технічні умови на капітальний ремонт гусеничних машин (шасі) ГМ568 і ГМ578 05.575.011УК» і «Технічні умови на капітальний ремонт електрообладнання та контрольно-вимірювальних приладів бронетанкової техніки» (У1 05. ЕО.БТТ009.ОК5 і Х1 05.ЕО.БТТ.009.ОК10).

5.                 Заміна всіх гумотехнічних виробів.

Відповідно до технічних умов на капітальний ремонт і модернізацію зазначених гусеничних машин, діючими в МО України, заміні підлягають 100% гумотехнічних виробів гусеничних машин (шасі) ГМ568 і ГМ578.

6.                 Ремонт приладів денного та нічного бачення.

Ремонт приладів денного і нічного бачення проводиться відповідно до «Технічні умови на капітальний ремонт приладів нічного бачення 05.ПНН.БТТ.001.ОК і «Технічні умови на капітальний ремонт денних приладів спостереження бронетанкової техніки 05.ПН.БТТ.002.ОК».

7.                 Ремонт автоматичної системи гасіння пожеж.

Ремонт автоматичної системи гасіння пожеж проводиться відповідно до «Технічні умови на капітальний ремонт гусеничних машин (шасі) ГМ568 і ГМ578 05.575.011 УК».

8.                 Ремонт шарнірних з'єднань.

Ремонт шарнірних з'єднань здійснюється відповідно до «Технічні умови на капітальний ремонт гусеничних машин ГМ-575, ГМ-568 і ГМ-578. Капітальний ремонт уніфікованих складальних одиниць. 05.575.010 УК »

9.                 Виконання повних випробувань і параметрів відремонтованих систем.

Проводиться відповідно до «Технічні умови на капітальний ремонт виробів ГМ-568 і ГМ-578, частина 1« Збірка і випробування ».

10.            Ремонт гусеничного шасі.

Ремонт гусеничного шасі проводиться відповідно до «Технічні умови на капітальний ремонт гусеничних машин (шасі) ГМ568 і ГМ578 05.575.011 УК».

 Об'єм модернізації

«Технічні умови на капітальний ремонт гусеничних машин (шасі) ГМ568 і ГМ578 05.575.011 УК» передбачений комплекс заходів дозволяє модернізувати шасі ГМ568 і ГМ578. Зазначена модернізація проводиться в обсязі, передбаченому технічними умовами, що діють в Україні, і включає, але не обмежує:

1.                 Підвищення потужності двигуна з 240 до 280 к.с.забезпечується установкою двигуна В-замість двигуна В-6. Порівняльна характеристика основних показників двигуна В-і В-6 приведені в таблиці:

 

Показники, параметр, характеристика

В-6

В-6М

Кількість циліндрів

6

6

Літраж, л

19,1

19,1

Максимальна потужність на стенді, к.с.

240

280

Оберти колінчатого вала при максимальній потужності, об/хв.

1800

2000

Максимальний крутний момент, кг/см

110+5

120+6

Питомий витрата палива (на стенді)г/к.с. *година, не вище

185

190

Питома витрата масла (на стенді)г/к.с. *година, не вище

10

10