ГоловнаПродукціяБронетехніка

Бойова колісна плаваюча машина БТР-3е

Оборонна промисловість України пропонує для оснащена своїх збройних сил і армій країн потенційних замовників бронетранспортер під абревіатурою БТР-3е. Розроблений і створений в Конструкторському бюро з машинобудування ім. А. Морозова цей бронетранспортер має всі шанси відвоювати свій сегмент на вельми конкурентному ринку легкої бронетехніки.

Специфікація

Колісна формула

8х8

Десант, чол.

6

Габаритні розміри

Довжина, м

7,850

Ширина, м

2,900

Висота, м

2,774

Запас ходу

По шосе, км

750

Силова установка

V-подібний, чотирьохактний шестициліндровий дизель рідинного охолодження

УТД-20

Потужність к.с.

300

Трансмісія

Механічна

Дорожній просвіт, мм

475

Озброєння

Дистанційно-керований безпілотний бойовий модуль «Штурм»

30-мм гармата ЗТМ-1 з боєкомплектом 400 пострілів

7,62-мм кулемет ПКТ з боєкомплектом 2000 патронів

30-мм гранатомет АГ-17 з боєкомплектом 87 гранат

6 ПТРК «Бар’єр»

БТР-3е - бойова колісна плаваюча машина вагою 16 тонн, що володіє високою рухливістю та вогневої міццю. Екіпаж складається з 9 осіб: командира відділення (машини), стрілка, механіка-водія і шести десантників.

На український бронетранспортер можна встановлювати силові установки як вітчизняних, так і зарубіжних виробників. На БТР у версії «3Е1» встановлено український дизельний двигун УТД-20 («Південьдізельмаш», м. Токмак) потужністю 300 к.с., який успішно експлуатується при температурі до плюс 50 градусів (в тіні). УТД-20 вельми невибагливий і універсальний - він може «харчуватися» як дизельним паливом, так і авіаційним гасом. Запас ходу по паливу на шосе - 750 км.

Коробка передач на БТР-3е - механічна, що здешевлює вартість машини в порівнянні з застосуванням автоматичної трансмісії. Усі вісім ведучих коліс БТР-3е можна «одягнути» як у французьку гуму «Michelin», так в сучасні шини від українського виробника «Дніпрошина». Дані боєстійкі шини ідеально підходять для умов жарких країн і дозволяють максимально використовувати всю міць двигуна - забезпечити бронетранспортеру швидкість до 100 км/год. по шосе (для порівняння: російський БТР-80 може рухатися на своїх «гумових ногах» на максимальній швидкості 80 км/год. не більше півгодини). Тиск на грунт - 0,2-0,3 Мпа.

БТР-3е - машина плаваюча. Один водометний рушій встановлений в кормовій частині корпусу. Для подолання водної перешкоди водій, не виходячи з машини, піднімає водовідбивний щиток і включає водовідкачуючи насоси. Швидкість на плаву - до 10 км / ч.
Броньована сталь зварного корпусу бронетранспортера має повне право носити тавро «зроблено в Україні». Заводи «Азовсталь» і «Запоріжсталь» забезпечують вітчизняних виробників високоякісною продукцією, яка конкурентна кращим зарубіжним аналогам. Крім цього, додатково броня посилена «прошарком» з кевлара. Таке поєднання забезпечує екіпажу захист від 12,7-мм куль противника і повністю відповідає стандартам бронювання, застосовуваним в країнах НАТО. Конструкція бронекорпуса і ходової частини забезпечує хорошу стійкість від дії вибуху після наїзду на протитанкові міни. Щоб екіпаж машини і десант на борту почував себе комфортно, збільшена висота десантного відділення. При бажанні замовника на бронетранспортери може встановлюватися кондиціонер. Кондиціонер - як показав досвід перебування українського контингенту в Іраку - вкрай необхідний при виконанні завдань на бойовій техніці.

На бронетранспортері також встановлені пристрої захисту від впливу проникаючої радіації при вибухах ядерних боєприпасів, для захисту від отруйних речовин, бактеріальних засобів і від радіоактивного пилу при русі бронетранспортера по зараженій місцевості.
На бронетранспортері встановлений дистанційно керований безлюдний бойовий модуль під назвою «Штурм» вагою 1,3 тонни. Ефективне застосування «штурмового» озброєння забезпечує прицільно-спостережний комплекс і система управління вогнем під назвою «Трек». В комплекс «Трек» може бути інтегрована тепловізійна камера. При цьому дальності виявлення і розпізнавання цілі залежать від характеристик вибраної камери.

На БТР-3е також встановлена панорамна-оглядова відеокамера. При необхідності вона висувається на спеціальному штоку над бойовим модулем і забезпечує екіпажу круговий огляд навколо машини в ближній зоні. Подібна «дрібниця» може виявитися вкрай необхідною і рятівної річчю - особливо в міських умовах. Загальна вартість бронетранспортера залежить від комплектації.