Су-24М фронтовий бомбардувальник з крилом змінної стріловидності, призначений для нанесення ракетно-бомбових ударів в простих і складних метеоумовах, вдень і вночі, в тому числі на малих висотах з прицільною поразкою наземних і надводних цілей.
Модифікація |
Су-24М |
Розмах крила, м |
|
максимальний (69 град) |
17,64 |
мінімальний (16 град) |
10,37 |
Довжина літака, м |
24.59 |
Висота літака, м |
6.19 |
при куті 69 град. |
51,02 |
при куті 16 град. |
55,16 |
Площа крила, м2 |
|
Маса, кг |
|
порожнього літака |
22300 |
нормальна злітна |
33500 |
максимальна злітна |
39700 |
максимальна посадочна |
28000 |
Паливо, кг |
|
внутрішнє паливо |
9800 |
ПТБ |
6590 |
Тип двигуна |
2 ТРДФ НПО Сатурн АЛ-21Ф |
Тяга, кН |
|
нефорсованих |
2 х 76.49 |
форсована |
2 х 110.32 |
Максимальна швидкість, км/год |
|
на висоті |
1700 |
на рівні моря |
1400 |
Перегоночна дальність, км |
|
з одного дозаправкою |
4270 |
з двома ПТБ |
2850 |
Бойовий радіус дії, км |
|
без ПТБ |
390 |
з ПТБ |
560 |
Практичний потолок, м |
11000 |
Макс. експлуатаційна перевантаження |
6.5 |
Екіпаж, ч |
2 |
Озброєння: |
одна вбудована 23-мм гармата ГШ-6-23М з 500 снарядами |
На літаку встановлено два двигуни АЛ-21Ф (поруч) в двох ізольованих мотовідсіках - правому і лівому, відокремлених один від одного протипожежною перегородкою.
Су-24М обладнаний прицільно-навігаційною системою ПНС-24М "Тигр", об'єднуючою 13 підсистем. У неї входять: імпульсно-допплерівська РЛС "Оріон-А", РЛС проходження рельєфу місцевості "Рельєф", а також оптико-електронна система "Кайра-24" з лазерним цілевказівником і телевізійним оглядовим блоком.
Пілотажно-навігаційне обладнання забезпечує вихід в район цілі в режимі автономної навігації по запрограмованому маршруту при автоматичному проходженні рельєфу місцевості на висоті 200 м зі швидкістю 1320 км / год, що значно підвищує виживаність літака в бою. До його складу входять бортова цифрова обчислювальна машина ЦВУ-10-058К, інерціальна система МиС-П, автоматична система управління польотом САУ-6М1 ППВ. Є система управління озброєнням СУО-1-6м.
Радіонавігаційне устаткування літака забезпечує вирішення завдань ближньої і дальньої навігації і посадки в складних метеоумовах. До складу радіонавігаційного обладнання входять:
• бортова радіотехнічна система ближньої навігації РСБН-6 ";
• автоматичний радіокомпас АРК-10 для водіння літака по приводним широкомовною станціям і радіомаяка;
• літаковий відповідач СО-63Б, що забезпечує вирішення завдань управління повітряним рухом в зоні аеродрому;
• антенно-фідерна система (АФС) "Піон-ГТ-б", що забезпечує роботу РСБН-6С і СО-63Б.