ГоловнаПродукціяАвіакосмічна техніка

Фронтовий бомбардувальник Су-24М

Су-24М фронтовий бомбардувальник з крилом змінної стріловидності, призначений для нанесення ракетно-бомбових ударів в простих і складних метеоумовах, вдень і вночі, в тому числі на малих висотах з прицільною поразкою наземних і надводних цілей.

 Основні тактико-технічні характеристики

Модифікація

Су-24М

Розмах крила, м

 

максимальний (69 град)

17,64

мінімальний (16 град)

10,37

Довжина літака, м

24.59

Висота літака, м

6.19

при куті 69 град.

51,02

при куті 16 град.

55,16

Площа крила, м2

 

Маса, кг

 

порожнього літака

22300

нормальна злітна

33500

максимальна злітна

39700

максимальна посадочна

28000

Паливо, кг

 

внутрішнє паливо

9800

ПТБ

6590

Тип двигуна

2 ТРДФ НПО Сатурн АЛ-21Ф

Тяга, кН

 

нефорсованих

2 х 76.49

форсована

2 х 110.32

Максимальна швидкість, км/год

 

на висоті

1700

на рівні моря

1400

Перегоночна дальність, км

 

з одного дозаправкою

4270

з двома ПТБ

2850

Бойовий радіус дії, км

 

без ПТБ

390

з ПТБ

560

Практичний потолок, м

11000

Макс. експлуатаційна перевантаження

6.5

Екіпаж, ч

2

Озброєння:

одна вбудована 23-мм гармата ГШ-6-23М з 500 снарядами
Бойове навантаження - 8000 кг на 8 вузлах підвіски

На літаку встановлено два двигуни АЛ-21Ф (поруч) в двох ізольованих мотовідсіках - правому і лівому, відокремлених один від одного протипожежною перегородкою.

  • Бойове навантаження - 8000 кг на 8 вузлах підвіски,
  • Вбудована 23-мм гармата ГШ-6-23М з 500 снарядами,
  • 120 (6 × 20) × 80 мм С-8 в блоках Б-8М,
  • 10 × 500 кг (ОФАБ-500ШР) або
  • 16 × 250 кг (ОФАБ-250ШН)

Су-24М обладнаний прицільно-навігаційною системою ПНС-24М "Тигр", об'єднуючою 13 підсистем. У неї входять: імпульсно-допплерівська РЛС "Оріон-А", РЛС проходження рельєфу місцевості "Рельєф", а також оптико-електронна система "Кайра-24" з лазерним цілевказівником і телевізійним оглядовим блоком.

Пілотажно-навігаційне обладнання забезпечує вихід в район цілі в режимі автономної навігації по запрограмованому маршруту при автоматичному проходженні рельєфу місцевості на висоті 200 м зі швидкістю 1320 км / год, що значно підвищує виживаність літака в бою. До його складу входять бортова цифрова обчислювальна машина ЦВУ-10-058К, інерціальна система МиС-П, автоматична система управління польотом САУ-6М1 ППВ. Є система управління озброєнням СУО-1-6м.

Радіонавігаційне устаткування літака забезпечує вирішення завдань ближньої і дальньої навігації і посадки в складних метеоумовах. До складу радіонавігаційного обладнання входять:

• бортова радіотехнічна система ближньої навігації РСБН-6 ";

• автоматичний радіокомпас АРК-10 для водіння літака по приводним широкомовною станціям і радіомаяка;

• літаковий відповідач СО-63Б, що забезпечує вирішення завдань управління повітряним рухом в зоні аеродрому;

• антенно-фідерна система (АФС) "Піон-ГТ-б", що забезпечує роботу РСБН-6С і СО-63Б.