ГоловнаПродукціяАвіакосмічна техніка

Капітально-відновлювальний ремонт літака Ан-32

 

В Україні знаходяться початкові виробники літаків Ан-32 і авіадвигунівтипу Аі-20Д, які встановлені на літаках, а також заводи з капремонту літаків і літакових двигунів різних модифікацій, що дозволяє комплексно вирішувати питання капітального ремонту та забезпечення подальшої експлуатації літаків.

Капітальний ремонт літаків Замовника буде виконаний відповідно до викладених нижче умов, а також іншими умовами, визначеними під час переговорів.

Опис робіт

Капремонт літаків може бути виконаний у кілька етапів паралельно-послідовним методом на підприємстві Замовника та підприємствах Виконавця та здійснюється відповідно до технології капремонту первісного виробника, включаючи всі технічні вимоги та зміни первісного виробника літака на дату початку ремонту. У перелік робіт входить: 

№ зп

Зміст етапу

1

Оцінка технічного стану літаків і їх ремонтопридатності, оцінка технічного стану і ремонтопридатності агрегатів і систем, формування, перевірка комплектності та формування базової ціни ремонту.

 

Приймання літака льотно-випробувальним комплексом. Включає в себе огляд літака, запуск двигунів, слив палива і масла з паливної та масляної систем, зважування, нівелювання літака, консервація.

2

Перевірка паспортів агрегатів і формулярів планера, двигунів і ВСУ

3

Перевірка на комплектність літака.

4

Розбирання літака. Включає в себе розстиковку крил, демонтаж двигунів, повітряних гвинтів, оперення, зняття блоків і агрегатів літака.

5

Змивка лакофарбового покриття з фюзеляжу літака.

6

Промивання і дефектація агрегатів та комплектуючих виробів.

7

Дефектація і капітальний ремонт агрегатів та комплектуючих виробів.

8

Дефектація і ремонт планера літака.

9

Виконання бюлетенів на літаку згідно серії літака

10

Виконання покрівельних робіт за Програмою ДП «АНТОНОВ», пов'язаних з продовженням призначеного календарного терміну служби планеру літака

11

Збірка літака. Стиковка крил, хвостового оперення, установка блоків і агрегатів, двигунів і повітряних гвинтів.

12

Перевірка всіх систем на працездатність

13

Передача літака на льотно-випробувальний комплекс для виконання випробувального польоту.

14

Фарбування літака, згідно схеми Замовника

15

Приймання літака Замовником

Модифікація

Виконавець може здійснити модернізацію літаків, з установкою сучасного обладнання, що забезпечує використання літака в будь-яку пору року і доби та в будь-яких погодних умовах: 

№ з.п.

Найменування системи

1

Система попередження зіткнення в повітрі CAS-67A або TCAS-94

2

Система навігації і посадки КУРС-93М

3

ССистема супутникової навігації GARMIN 155XL, KLN-90B

4

Система попередження про зіткнення із землею EGPWS Mark VIII

5

Апаратура визначення відстані KDM-0706A-26

6

Метеолокатор RDR-2100

7

Багатофункціональний індикатор для відображення інформації КМД-540

8

Радіостанція КВ-9000

9

Аварійний радіомаяк АРТЕКС-406-1, KANNAD-406AC

10

Бортовий магнітофон з твердотільним накопичувачем ОРТ

11

Аварійно-експлуатаційний реєстратор польотної інформації БУР-4-1