ГоловнаПродукціяАвіакосмічна техніка

Двомісний навчально-тренувальний літак L-39C

Двомісний навчально-тренувальний літак Л-39 призначений для початкової та основної льотної підготовки.

Силова установка літака Л-39 включає один двоконтурний двовальний турбореактивний двигун АИ-25ТЛ

Основні тактико-технічні характеристики

Модифікація

L-39C

Розмах крила, м

9.44

Довжина літака, м

12.13

Висота літака, м

4.47

Площа крила, м2

18.80

Маса, кг

 

порожнього літака

3395

нормальна злітна

4337

максимальна злітна

4600

Паливо, кг

 

внутрішні паливо

980

ПТБ

544 (2 х 350 л)

Тип двигуна

1 ТРД ЗМДБ Прогрес АИ-25ТЛ

Тяга нефорсованих, кН

1 х 16.87

Максимальна швидкість, км/год

757 (М=0.8)

Крейсерська швидкість, км/год

700

Практична дальність, км

 

з двома ПТБ

1750

без ПТБ

1000

Максимальна швидкопідйомність, м/хв

1320

Практична стеля, м

11500

Макс. експлуатаційне перевантаження

12

Екіпаж, чол

2

Бойове навантаження - 250 кг на 2 вузлах зовнішньої підвіски: 2хУБ-16 (32х57-мм НАР) або 2х100 кг ОФАБ. У передній кабіні встановлений авіаційний стрілецький приціл АСП-ЗНМУ-39, призначений для прицілювання при застосуванні наземних засобів ураження і фотострільбі по повітряних і наземних цілях.

Пілотажно - навігаційне обладнання включає: комбінований покажчик швидкості і числа М, висотомір ВД-20, дистанційний авіагоризонт АГД-1, гіромагнітний компас ГМК-1АЕ, комбінований варіометр з покажчиком повороту і ковзання, покажчики радіокомпаса і радіовисотомір, навігаційно-пілотажний прилад НПП і годинник типу АЧС-1.

Радіоелектронне обладнання літака забезпечує виконання польотів вдень і вночі в простих і складних метеоумовах. Підрозділяється на радіозв'язкове, радіонавігаційне обладнання і включає:

• супутникову систему навігації (GPS);

• інструментальну систему посадки VOR / ILS / DME;

• радіозв'язкові станції UHF, VHF, HF