ГоловнаМодернізація

Модернізація літака-штурмовика Су-25

Модернізація літака-штурмовика Су-25 і Су-25УБ

 

Основним завданням модернізації є:

  • підвищення точності застосування авіаційних засобів ураження;
  • розширення бойових можливостей літаків (реалізація режиму навігаційного бомбометання);
  • підвищення точності рішення задач навігації;
  • розвідка і запам'ятовування географічних координат оперативних цілей;
  • видача керуючих сигналів в САУ від системи СН-3307 при польоті по маршруту і в режимі ПОВЕРНЕННЯ;
  • збільшення переліку реєстрованих параметрів обладнання для оцінки правильності його застосування і працездатності;
  • автоматизована обробка польотних даних за матеріалами системи «Тестер»;
  • висновок інформації (то модернізованих систем) на прилади КПП і ПНП (НПП);

 При виконанні модернізації на літаках виконується:

 Заміна:

  • прицілу АСП-17БЦ (АСП-17БЦ-8) на АСП-17БЦ-8М1 (АСП-17БЦ-М1);

 Встановлюється знову:

  • система супутникової навігації СН-3307;
  • малогабаритний обчислювач параметрів МВП-1-1В;
  • пульт введення параметрів ПВП;
  • блок реєстрації цифрових параметрів БРЦП.

Доопрацювання АСП проводиться шляхом:

  • заміни аналогового обчислювача на цифровий;
  • впровадження сучасних алгоритмів прицілювання і введення характеристик боєприпасів;
  • розширення номенклатури застосовуваних боєприпасів;
  • підвищення точності задач прицілювання на 30% для ракетно-гарматного озброєння;
  • підвищення висоти скидання авіабомб з 2000 до 5000 метрів при зменшенні помилок у штильової относе з 125 до 25 метрів;
  • реалізація в рамках АСП-17 режиму комплексної обробки інформації від СН, МВП, КН-23;
  • реалізація режиму навігаційного бомбометання по заздалегідь розвіданої цілі;
  • інтеграція АСП-17 з СН і МВП з використання навігаційної інформації про W, вугіллі знесеннякурсі, висоті, географічних координатах, вертикальної швидкості для підвищення точності вирішення завдань і надійності працездатності роботи прицілу при відмові В-144, ДІСС-7М, СВС.

Точність рішення застосування авіаційних бомб в режимі НАВБ не гірше 100 метрів.