ГоловнаМодернізація

Модернізація зенітного ракетного комплексу «Квадрат»

 

"Укроборонсервіс" пропонує капітальний ремонт і модернізацію ЗРК 2К12М1«Квадрат-М1» до рівня «Квадрат-2Д» для вирішення технічних завдань щодовідновлення ресурсу, а також удосконалення технічних і експлуатаційниххарактеристик наступних елементів ЗРК:

А- Самохідна установка розвідки і наведення (СУРН) 1С91М1 (капітальний ремонт тамодернізація);

В- Самохідна пускова установка (СПУ) 2П25М1 (капітальний ремонт та модернізація);

С- Транспортно-заряджаюча машина (ТЗМ) 2Т7 (капітальний ремонт);

D- Гусеничні машини ГМ568, ГМ578 (капітальний ремонт).

У ході модернізації ЗРК 2К12М1 «Квадрат-М1» до рівня ЗРК «Квадрат-2Д» вирішуються такі завдання:

- Збільшення термінів експлуатації модернізованих систем на термін не менше 15років.

- Заміна аналогової радіоелектронної апаратури на цифрову:

- Збільшення середнього напрацювання на відмову модернізованої радіоелектронноїапаратури - до 1500 годин.

- В СУРН 1С91М1 - до 80%,

- В СПУ 2П25М1 - до 70%.

Підвищення бойових можливостей комплексу (підвищення перешкодозахищеності, автоматизація процесів виявлення повітряних цілей, ціле-розподіл і т.д.).

- Спрощення технічної експлуатації (скорочення обсягу технічного обслуговування, підвищення ремонтопридатності).

- Скорочення на70% кількості та номенклатури ЗІП.

Основний капітальний ремонт включає наступне:

- Заміна, що не відповідають необхідним параметрам, кабелів, джгутів як в СУРН1С91М1, так і в СПУ 2П25М1.

- Заміна електровакуумних приладів (ламп), трансформаторів, зміннихпотенціометрів, використовуваних при налаштуваннях.

- Заміна, що не відповідають необхідним параметрам, підшипників.

- Ремонт/капремонт електричних моторів, трансформаторів, підсилювачів.

- Капітальний ремонт всіх електронних та електромеханічних, гідравлічних, пневматичних систем.

- Заміна всіх гумотехнічних виробів, сальників і гідрозатворів.

- Капітальний ремонт приладів денного та нічного бачення.

- Капітальний ремонт автоматичної системи пожежогасіння.

- Капітальний ремонт шарнірних з'єднань.

- Виконання повних випробувань і налаштувань параметрів систем.

- Капітальний ремонт гусеничних (для 1С91М1 і 2П25М1) і колісних шасі (для 2Т7)

- Заміна радіостанцій з Р-123 на Р-173

- Модернізація навігаційних систем в 1С91М1 і 2П25М1.

- Модернізація індикаторів в обладнанні на цифрові.

- Удосконалення системи охолодження в СУРН.

Модернізація гусеничних машин ГМ568 і ГМ578

ДП «Укроборонсервіс» готове провести капітальний ремонт і модернізаціюгусеничних машин (шасі) ГМ568 і ГМ578 відповідно до стандартів, що діють в Україніта відповідно до технічних умов на капітальний ремонт і модернізацію зазначенихгусеничних машин, діючими в МО України.

Технічними умовами на капітальний ремонт і модернізацію гусеничних машин (шасі) ГМ568 і ГМ578 передбачені, але не обмежені, такі види робіт:

- силова установка (двигун, система відцентрової очистки масла, паливна система, система відсмоктування картерних газів і дренажу, система охолодження, системазмащення, система повітряного запуску двигуна);

- трансмісія (головний фрикціон, коробка передач, редуктор, редуктор відборупотужності, масляний насос, піввісі, відводка фрикціона, гальма, планетарниймеханізм повороту, бортова передача, підігрів коробки передач і редуктора);

- ходова частина (підвіска нижня, амортизатори, лінивці, гусениці);

- органи управління машиною (управління фрикціонами і гальмами ПМП, управління головним фрикціоном і коробкою відбору потужності, управління двигуном);

- електрообладнання (кабелі та проводи, система освітлення, телефоннийпереговорний пристрій, контрольно-вимірювальні прилади, фільтр радіоперешкод);

- спецобладнання (установка протипожежного обладнання, інструмент механіка-водія, шанцевий інструмент, ЗІП);

- корпус машини (верхній обвід корпусу, дах в зборі, люки, оглядові прилади, крила ібризковики, деталі встановлення обладнання, установка укладальних ящиків);

- склоочисники (склоочисники, установка склообмиву);

- система первинного електроживлення (установка агрегату електроживлення, редуктор агрегату живлення, установка апаратури системи електроживлення);

- система живлення паливом системи електроживлення.

Капітальний ремонт проводиться відповідно до стандартів, що діють в Україні та відповідно до технічних умов на капітальний ремонт і модернізацію зазначенихгусеничних машин, діючими в МО України.

Капітальний ремонт включає наступне:

1.Заміна кабелів і джгутів.

Відповідно до технічних умов на капітальний ремонт і модернізацію зазначенихгусеничних машин, діючими в МО України, заміні підлягають 100% кабелів і джгутівгусеничних машин (шасі) ГМ568 і ГМ578.

2.Заміна підшипників.

Відповідно до технічних умов на капітальний ремонт і модернізацію зазначенихгусеничних машин, діючими в МО України (Технічні умови на дефектацію підшипниківпри капітальному і військовому ремонті 05.ПК.БТВТ.002 ОК), за результатамидефектації та перевірки, підшипники, які не відповідають ТУ підлягають заміні.

3.Ремонт електричних моторів, генераторів, агрегату живлення.

Ремонт електричних моторів, генераторів, агрегату живлення проводитьсявідповідно до «Технічні умови на капітальний ремонт електрообладнання таконтрольно-вимірювальних приладів бронетанкової техніки» (У1 05.ЕО.БТТ009.ОК5 іХ1 05.ЕО.БТТ.009.ОК10).

4.Ремонт всієї електричної, електромеханічної, гідравлічної і пневмосистем.

Ремонт електричної, електромеханічної, гідравлічної і пневмосистем проводиться відповідно до «Технічні умови на капітальний ремонт гусеничних машин (шасі) ГМ568 і ГМ578 05.575.011УК» і «Технічні умови на капітальний ремонтелектрообладнання та контрольно-вимірювальних приладів бронетанкової техніки»(У1 05. ЕО.БТТ009.ОК5 і Х1 05.ЕО.БТТ.009.ОК10).

5.Заміна всіх гумотехнічних виробів.

Відповідно до технічних умов на капітальний ремонт і модернізацію зазначенихгусеничних машин, діючими в МО України, заміні підлягають 100% гумотехнічнихвиробів гусеничних машин (шасі) ГМ568 і ГМ578.

6.Ремонт приладів денного та нічного бачення.

Ремонт приладів денного і нічного бачення проводиться відповідно до «Технічні умови на капітальний ремонт приладів нічного бачення 05.ПНН.БТТ.001.ОК і «Технічніумови на капітальний ремонт денних приладів спостереження бронетанкової техніки05.ПН.БТТ.002.ОК».

7.Ремонт автоматичної системи гасіння пожеж.

Ремонт автоматичної системи гасіння пожеж проводиться відповідно до «Технічні умови на капітальний ремонт гусеничних машин (шасі) ГМ568 і ГМ578 05.575.011 УК».

8.Ремонт шарнірних з'єднань.

Ремонт шарнірних з'єднань здійснюється відповідно до «Технічні умови накапітальний ремонт гусеничних машин ГМ-575, ГМ-568 і ГМ-578. Капітальнийремонт уніфікованих складальних одиниць. 05.575.010 УК »

9.Виконання повних випробувань і параметрів відремонтованих систем.

Проводиться відповідно до «Технічні умови на капітальний ремонт виробів ГМ-568 іГМ-578, частина 1« Збірка і випробування ».

10.Ремонт гусеничного шасі.

Ремонт гусеничного шасі проводиться відповідно до «Технічні умови на капітальнийремонт гусеничних машин (шасі) ГМ568 і ГМ578 05.575.011 УК».

Об'єм модернізації

«Технічні умови на капітальний ремонт гусеничних машин (шасі) ГМ568 і ГМ57805.575.011 УК» передбачений комплекс заходів дозволяє модернізувати шасі ГМ568 іГМ578. Зазначена модернізація проводиться в обсязі, передбаченому технічнимиумовами, що діють в Україні, і включає, але не обмежує:

1.Підвищення потужності двигуна з 240 до 280 к.с. ‑ забезпечується установкоюдвигуна В-6М замість двигуна В-6. Порівняльна характеристика основних показниківдвигуна В-6М і В-6 приведені в таблиці:

 

Показники, параметр, характеристика

В-6

В-6М

Кількість циліндрів

6

6

Літраж, л

19,1

19,1

Максимальна потужність на стенді, к.с.

240

280

Оберти колінчатого вала при максимальній потужності, об/хв.

1800

2000

Максимальний крутний момент, кг/см

110+5

120+6

Питомий витрата палива (на стенді)г/к.с. *година, не вище

185

190

Питома витрата масла (на стенді)г/к.с. *година, не вище

10

10