ГоловнаМодернізація

Модернізація легкого фронтового винищувача МіГ-29

 

Державне підприємство «Укроборонсервіс» має великий досвід в організації та проведенні на підприємствах України робіт з модернізації літаків типу МіГ-29.

Модернізація літаків може бути здійснена як при виконанні капітального ремонту, так і в процесі їх експлуатації (залежно від виду модернізації).

Основні напрямки

1. Поліпшення тактико-технічних характеристик радіолокаційного прицільного комплексу Н019 шляхом збільшення дальності виявлення повітряних цілей на 20% за рахунок розробки нових блоків генерації та обробки сигналів.

2. Розширення функціональних можливостей та поліпшення точністних характеристик навігаційної системи літака за рахунок установки супутникової системи навігації СН-3307-01 та інтеграції її до штатного навігаційного комплексу літака. Штатна РСБН літака має похибки визначення координат 200-3700 м залежно від дальності до маяка. СН-3307-01, за результатами льотних випробувань, має похибку 4-10 м. Штатна РСБН (А-323) використовується в якості резервної і при модернізації не демонтується. Для оперативного запам'ятовування координат виявлених цілей реалізується режим «навігаційна прив'язка» з подальшим виходом на дану ціль для атаки із застосуванням бомбардувального або некерованого ракетного озброєння.

3. Доповнення інформаційно-керуючого поля кабіни за рахунок установки блоку індикації і пульта управління системи супутникової навігації СН-3307-01.

4. Удосконалення та заміна бортових і наземних засобів контролю та реєстрації параметрів польоту за рахунок використання:

- модернізованих блоків БПК-88 серії 3км з твердопаливними накопичувачами;

- модернізованої системи Екран-13М-4 з електронним індикатором і змінною флеш-картою.

5. Заміна комплексу наземних засобів обробки польотної інформації замість Луч-71, 74, Маяк 85 у складі:

- блоку перезапису інформації БПИ-4Т з твердопаливним накопичувачем типу БР-4ТЛ-01;

- мобільного комплексу оперативного контролю «Беркут» з персональним робочим місцем і програмним забезпеченням для обробки матеріалів об'єктивного контролю СОК-Б;

- пульта інженерної підтримки ПІП-29.

6. Заміна літакового відповідача СО-69 системи управління повітряним рухом на літаковий відповідач типу А-511 з режимами роботи А, АС, що відповідає вимогам ІКАО.

7. Доопрацювання бортових УКХ-радіостанцій Р-862 під вимоги ІКАО (плаваюча сітка частот 8,33/25 кГц).

БОРТОВА УЗАГАЛЬНЕНА СИСТЕМА ЗАСОБІВ ВБУДОВАНОГО КОНТРОЛЮ ТА ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЕКІПАЖА ‑ ЕКРАН-14М-2

ПУЛЬТ ІНЖЕНЕРНОЇ ПІДТРИМКИ ПІП-29

МОДЕРНІЗОВАНИЙ БЛОК ГРАНИЧНИХ КОМАНД БПК-88 СЕРІЯ 3КМ

МОДЕРНІЗОВАНА БОРТОВА СИСТЕМА РЕЄСТРАЦІЇ ПОЛЬОТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТЕСТЕР У3-Л-01

ЛІТАКОВИЙ ВІДПОВІДАЧ