ГоловнаМодернізація

Модернізація вертольотів МІ-8МТ

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МОДЕРНІЗАЦІЇ:

  • оснащення серійного вертольота Мі-8МТ новими висотними двигунами ТВ3-117ВМА-СБМ-1В-03 підвищеної потужності;
  • забезпечення цілодобового застосування;
  • підвищення точності вирішення навігаційних завдань;
  • захист від вогню ПЗРК і керованих ракет з ІЧ-наведенням;
  • модернізація навігаційного і обладнання радіозв’язку для польотів по МВЛ;
  • поліпшення умов роботи екіпажу.

 

ЗАМІНА СИЛОВОЇ УСТАНОВКИ



Поліпшення льотно-технічних характеристик вертольотів при експлуатації в умовах жаркого клімату, високогірних злітних майданчиків та великих висот польоту.

Створення модифікації на базі доведеного серійного двигуна ТВ3-117ВМА-СБМ1:

  • високі показники надійності і ресурсу

  • зниження технічного ризику

Подальше збільшення показників надійності й довговічності:

  • ресурс до першого ремонту і міжремонтний - 3000 годин, 3000 циклів;

  • призначений ресурс - 9000 годин, 9000 циклів;

Підвищення безпеки виконання однодвигунних польотів:

  • введення надзвичайного (2,5 хв.) режиму роботи двигуна потужністю 2800 к.с.;

  • введення режиму 30-хвилинної потужності, рівного за потужністю злітний режим;

Поліпшення економічних показників:

  • зниження експлуатаційних витрат за рахунок збільшення ресурсів до першого капітального ремонту і міжремонтного;

  • відновлення льотної придатності двигунів в умовах експлуатації шляхом заміни основних вузлів і модулів;
  • впровадження заходів, спрямованих на підвищення працездатності двигуна;
  • збільшення діапазону допустимої деградації температури газу на вході в турбіну в процесі відпрацювання міжремонтного ресурсу;
  • збереження високих льотно-технічних характеристик вертольотів при установці на них пилозахисних і екранно-вихлопних пристроїв.

ВСТАНОВЛЕННЯ НОВИХ ПИЛОЗАХИСНІ ПРИСТРОЇВ І СИСТЕМИ КОНДИЦІОНУВАННЯ ПОВІТРЯ.

  • Пилозахисні пристрій моделі QB0440-04 PALL AEROSPACE;

  • Система кондиціонування кабіни на базі обладнання фірми Sanden виробництва У-УАЗ.

ВСТАНОВЛЕННЯ НОВОЇ ЛЕБІДКИ З ПІДВИЩЕНОЮ ВАНТАЖОПІДЙОМНІСТЮ І ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ БЕСПАРАШЮТНОГО ДЕСАНТУВАННЯ

  • Устаткування для беспарашютного десантування. Спусковий пристрій СУ-Р. Маса спускається або вантажу до 100 кг.

  • Лебідка із збільшеною вантажопідйомністю СЛГ-300 (300кг.) Або BREEZE-EASTERN HS29900 (276кг.)

МОДЕРНІЗАЦІЯ БОРТОВОГО ОБЛАДНАННЯ

  • CMA-2012 Доплеровский навігаційний обчислювач 1-к-т;

  • GH-3000 Резервний індикатор просторового положення;
  • EDZ-756 Єдина система польотної індикації 2х2 = 4 індикатора;
  • AVALEX AVM 4120 / AVM 4065 Багатофункціональні індикатори 1к-т (12 ") або 2 к-та (6");
  • RNZ-850 (з к-та SRZ-850) Система ближньої навігації VOR/GS/DME/MB/ADF 2 к-та;
  • Laserf VI Інерціальна навігаційна система 1 к-т.

МОДЕРНІЗАЦІЯ РАДІОЗВ'ЯЗКУ

  • EBC-406AFHM Аварійний Радіомаяк 1 к-т;

  • HF-1050 КВ-радіостанція 2-30 МГц 1 к-т;
  • MR6000R Радіостанція UHF, VHF (30-400 МГц) 1 к-т;
  • Радіозв'язкові блок RCZ-850 (з к-та SRZ-850);
  • Радіостанція VHF (118-137 МГц), відповідач А/C і S 2 к-та.

КОМПЛЕКС ЗАХИСТУ ВЕРТОЛЬОТА ВІД ПЗРК І КЕРОВАНИХ РАКЕТ З ІЧ-НАВЕДЕННЯМ

  • EW-164 Сигналізатор зледеніння;

  • Станція «Адрос»;
  • Екранно-вихлопні пристрої;
  • Комбіновані пристрої викиду КУВ 26-50;
  • Станція попередження екіпажу про радіолокаційне опромінення СПО-15.

СИСТЕМА СПОСТЕРЕЖЕННЯ, ПОШУКУ І РЕЄСТРАЦІЇ

  • Окуляри нічного бачення PNL-3;

  • Авіаційний шолом THL-5NV;
  • Адаптація освітлення під ОНВ;
  • WR-700 Метеолокатор;
  • TITAN 385 Оптико-електронна оглядова станція;
  • SX-16 Пошуковий прожектор;
  • Комплекс наземного контролю й обробки польотної інформації;
  • БУР 4-1-07 Бортове пристрій реєстрації.